Zaznacz stronę

Badania przeprowadzone przez firmę SanDisk dowodzą, że aż 69% Europejczyków nie pozbyłoby się swoich pamiątkowych zdjęć oraz filmów nawet w zamian za milion euro.


Jednocześnie, aż 15% ankietowanych pozbyłoby się swoich cennych pamiątek już za „jedyne” sto tysięcy euro.

Analiza wyników dowodzi również, że mężczyźni są prawie dwukrotnie bardziej skłonni do sprzedaży swoich wspomnień niż kobiety. Do skłonności tej przyznało się aż 40% panów, podczas gdy odsetek tych osób wśród pań wyniósł zaledwie
23%.

Mimo gotowości do sprzedaży swoich cennych pamiątek mężczyźni wydają się przejawiać bardziej romantyczne podejście do swoich ulubionych wspomnień niż kobiety. 32% panów stwierdziło, że wspomnieniem wartym zachowania na 100 lat był dzień spotkania swojej małżonki lub dzień ślubu. Dla porównania odsetek kobiet podzielających tę opinię wyniósł zaledwie 26%.

Badania przeprowadzono w Europie w związku z premierą nowego produktu firmy SanDisk – przenośnego dysku Memory Vault — urządzenia zaprojektowanego z myślą o przechowywaniu danych – zdjęć, filmów czy plików, w nienaruszonym stanie nawet przez okres 100 lat.

http://tech.wp.pl/kat,1009787,title,A-ty-zniszczysz-swoje-zdjecia-za-milion-euro,wid,13878803,wiadomosc.html