Kingpin Best Deals


Wiemy co będzie w dodatku dla Zergów.
Podczas zakończonego w ostatnią sobotę Blizzconu ogłoszono wreszcie szczegóły pierwszej ekspansji do „Starcrafta 2”. Wprowadzonych zostania wiele zmian, dostaniemy także zupełnie nowe jednostki i umiejętności w trybie wieloosobowym.

Protossi otrzymają trzy nowe jednostki: Tempesta, Oracle i Replicanta. Tempest to nowy okręt flagowy protossjańskiej floty, który zastąpi Carriera. Jego głównym przeznaczeniem jest walka z dużą ilością latających jednostek przeciwnika dzięki obszarowemu atakowi powietrze-powietrze. Może także atakować pojedyncze jednostki naziemne. Oracle to nowy spell caster Protossa przeznaczony do nękania ekonomii przeciwnika. Nie posiada żadnych zdolności ofensywnych, ale pozwala na zatrzymanie wydobycia minerałów lub produkcji jednostek. Dzięki niemu możemy także zobaczyć jakie wojsko produkuje aktualnie nasz przeciwnik i jakie badania prowadzi. Replicant może zamienić się w dowolną jednostkę wroga, która znajduje się na polu walki i została przez nas zauważona, otrzymuje przy tym wszystkie jej umiejętności i ulepszenia.

Protossi otrzymają dwa nowe zaklęcia w Neksusie, w tym Recall, który do tej pory dostępny był w Mothershipie. Statek-matka, podobnie jak Carrier, zniknie w „Heart of the Swarm”. Drugą zdolnością jest Arc Shield, dzięki której dowolnie wybrany budynek na 20 sekund otrzyma defensywne działo plazmowe.

Terranie także będą mogli wypróbować trzy nowe jednostki. Warhound to nowa maszyna bojowa przeznaczona do walki z ciężko uzbrojonym przeciwnikiem i Mutaliskami. Helliony otrzymają możliwość transformacji w Battle Helliony, dzięki czemu będą bardziej wytrzymałe kosztem mniejszego zasięgu. Shredder to robot, który zadaje ogromne obrażenia, ale musi być unieruchomiony. Dodatkowo, w jego zasięgu nie może być sojuszniczych jednostek.

Inne zmiany dla Terran objęły przede wszystkim Thora, który będzie dostępny dopiero po wybudowaniu Fusion Core i jednocześnie będziemy mogli mieć tylko jedną taką jednostkę. Thor otrzyma nową umiejętność – Bombardment, będzie także bardziej wytrzymały. Pojawi się również ulepszenie dla Battlecruisera pozwalające na tymczasowe zwiększenie jego szybkości.

Z kolei Zergi otrzymają dwa nowe rodzaje wojska oraz najwięcej pojedynczych zmian. Pierwszą nową jednostką jest Viper, czyli latający spell caster. Posiada on trzy umiejętności, pierwsza pozwala na zrobienie z dowolnej jednostki detektor. Druga to chmura, która zmniejsza zasięg wrogiego wojska do 1 i umożliwia ucieczkę naszym siłom. Ostatnia umiejętność to macka przyciągająca jednostki przeciwnika do Vipera. Drugą nowością jest Swarm Host, który zakopuje się w ziemi i tworzy mniejsze jednostki atakujące przeciwnika.

Poza tym Zergowie otrzymają nowe umiejętności dla Ultraliska, czyli podziemną szarżę, a Banelingi będą mogły poruszać się zakopane pod ziemią. Zniknie Overseer, Hydry będą szybciej się poruszać.

Nie podano niestety planowanej daty premiery czy rozpoczęcia beta testów, ale miejmy nadzieję, że „StarCraft 2: Heart of the Swarm” pojawi się jak najszybciej.

http://gry.onet.pl/wiadomosci/podano-szczegoly-starcraft-2-heart-of-the-swarm,1,4888594,artykul.html

Nasza witryna używa cookies wyłącznie w celach statystycznych i na potrzeby wyświetlania reklam. Klikając zgadzam się, akceptujesz naszą politykę cookies.
Zgadzam się.
x
%d bloggers like this: